אודות Print-Shop

ברוכים הבאים לאתר Print-Shop – טפטים לחיפוי וציפוי דלתות.

אם הגעתם אלינו לאתר, זה אומר שהחלטתם לגוון ולהוסיף מגע של סגנון ואישיות לבית שלכם. אנו מובילים את תחום הטפטים וחיפויי דלתות איכותיים בישראל ומציעים מבחר רחב ועצום של עיצובים, צבעים וסגנונות, ברזולוציות גבוהות מאוד וחדות תמונה, שיתאימו לכל טעם ותקציב, שטרם נראו או מוצעים במקומות אחרים.

מאחורי אתר Print-Shop עומד מפעל הדפסות דיגיטלי, עם מיטב הציוד הדרוש והמתקדם בשוק, עם ניסיון רב וצוות מקצועי בעלי וותק של שנים רבות בתחום הדפוס אשר מעניק פתרונות דפוס ופרסום לגופים שונים במשק הן לחברות הגדולות והן לגופים הפרטיים.

אנו מתחייבים לספק ללקוחותינו את חווית הקנייה הטובה ביותר, בין אם אתם מחפשים לשנות דלת אחת בודדת או את דלתות כל הבית, צוות המקצוענים המנוסים שלנו כאן כדי לעזור לכם בכל שלב, מבחירת עיצוב הטפט המושלם ועד מתן טיפים להתקנה או ביצוע ההתקנה עצמה. אנחנו כאן כדי לוודא שהפרויקט שלכם יצליח !

אנו מאמינים שטפטים וחיפויי דלתות הם יותר מסתם הדגשים דקורטיביים – הם ביטוי לסגנון האישי וליצירתיות שלכם, ולכן אנו מציעים מגוון רחב של עיצובים, מקלאסי ומסורתי ועד מודרני וטרנדי, כמו גם טפטים בהתאמה אישית שניתן להתאים לדרישות הספציפיות שלכם.

הטפטים שלנו עשויים מחומרים איכותיים קלים להתקנה ותחזוקה, מה שמבטיח שהדלתות שלכם ייראו נהדר לאורך שנים.

אנו מתחייבים לספק ללקוחותינו תמורה יוצאת דופן, שירות לקוחות מהשורה הראשונה וחווית קנייה הטובה ביותר.

אנו מתחייבים למחירים נמוכים, שירות אדיב ומקצועי, איכות ללא פשרות ואספקה מהירה עם שליח עד הבית. נשמח למצוא גם עבורכם את הפתרון המושלם לחיפויי הדלתות שלכם, כי אצלנו האיכות קובעת והשרות מהלב, כי על מחיר, איכות ושירות לא מתפשרים !

אנו מבטיחים להתחדש ללא הפסקה ולהוסיף כל הזמן עיצובים טרנדיים ומוצרים חדשים לקולקציה, אז הקפידו לבדוק שוב לעתים קרובות כדי לראות מה חדש.

תודה שבחרתם בנו, צוות – Print-Shop

זמני העבודה והפעילות שלנו

ימים א’ – ה’ – 10:00-20:30

יום ו’ וערבי חג – 10:00-13:00

מפעל שומר שבת.

במקרים דחופים ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת גם מחוץ לשעות העבודה למעט שבתות וחגים.

האם המחירים באתר כוללים מע"מ ומשלוח ?

כל המחירים באתר כוללים מע”מ ואינם כוללים משלוח.

מחיר המשלוח מופיע לצד המוצר (ניתן לבצע גם איסוף עצמי בתיאום מראש מחדרה או מאור-עקיבא).

כמו כן, המחירים אינם כוללים התקנה ו/או מוצרים משלימים ו/או שירותי עיצוב, אלא אם כן צוין אחרת בתיאור המוצר עצמו.

האם ישנה אחריות על המוצרים ?

הטפטים אותם אנחנו מייצרים עשויים מחומרי הגלם הטובים והמשובחים ביותר הקיימים בתחום ומודפסים בהדפסת UV עמידה במיוחד לפגעי מזג האוויר, אך יחד עם זאת, ברור, כי כמו בכל מוצר אחר ייתכן וייגרמו נזקים כתוצאה משימוש בלתי סביר, מקילוף, נזקי מפתחות, שריטות, חשיפה לקרני שמש חזקים ישירים וכן שימוש בחומרי ניקוי המכילים חומצות ו/או חומרים אחרים למיניהם אשר מכילים חומרים כימיים שיש בהם כדי לגרום נזק למוצר ואף תיקונים שנעשו ע”י מי שאינו מוסמך לכך וע”כ אחריותנו מוגבלת בהתאם לתנאים המפורטים להלן:

אחריות האתר עד לקבלת המוצר:

האתר אחראי על תקינות ושלמות המוצרים עד הגיעם לבית הלקוח.

באם המוצר שקיבלתם הינו מוצר פגום, יצא פגום מהמפעל או נפגם בדרך, אנו אחראים באופן מלא למוצר ומתחייבים לספק לכם מוצר זהה חלופי תוך זמן סביר. החלפת מוצר בגין הפגם מותנית במתן הודעה מוקדמת בתוך 24 שעות מרגע קבלתו ולא יאוחר מ – 24 שעות.

אחריות האתר לאחר קבלת המוצר לשימוש בתנאי פנים / תנאי חוץ:

האחריות על מוצרינו, לשימוש בתנאי פנים (שימוש בתוך מבנה) ו/או בתנאי חוץ, חלה על פגמי צבע ודהייה בלבד ותהייה תקפה ל – 12 חודשים וכל עוד שהמוצר לא ניזוק כתוצאה משימוש בלתי סביר, לרבות נזק שנגרם כתוצאה מקילוף, נזקי מפתחות, שריטות, חשיפה לקרני שמש חזקים ישירים וכן שימוש בחומרי ניקוי המכילים חומצות ו/או חומרים אחרים למיניהם אשר מכילים חומרים כימיים שיש בהם כדי לגרום נזק למוצר.

האחריות לא תחול במקרה של נזק הנובע מזדון ו/או רשלנות מצד הלקוח ו/או גורם שלישי, לרבות נזק שנובע משריטות, ניסיונות פריצה, תיקונים שנעשו ע”י מי שאינו מוסמך לכך.

אחריות האתר על התקנות הטפטים:

יודגש, כי האתר ו/או מי מטעמו איננו מבצע התקנות של טפטים אך ניתן להשתמש ברשימת מתקינים מומלצים אשר יפורטו באתר.

רשימה זו ניתנת כשירות והמלצה בלבד ואיננה מחייבת.

עוד יודגש, ולמען הסר כל ספק, כי רשימת המתקינים המומלצים אינם נמנים חלק מהאתר ו/או מי מטעמנו, וע”כ ככל שההתקנה תיעשה ע”י מתקין חיצוני (בין אם מתוך רשימת המתקינים המומלצים באתר ובין אם ע”י מתקינים חיצוניים אחרים), לבחירתכם, היא תיעשה באחריותכם בלבד ולאתר לא יהיה בכך כל חלק, לרבות אחריות נזיקית ככל ותחול כתוצאה מהתקנה רשלנית.

מהן אפשרויות התשלום ?

אפשרויות תשלום:

את התשלום עבור המוצר שרכשתם ניתן לבצע באמצעות מספר אמצעי תשלום לבחירתכם:

  1. כל סוגי כרטיסי האשראי (סליקה מאובטחת בתקן PCI-DSS ב – Level 1).
  2. עסקה טלפונית (באמצעות כרטיס אשראי).

אבטחת התשלומים:

לצורך החיוב ברכישת המוצרים והנפקת החשבוניות אנו משתמשים בחברת יעד שריג – פתרונות מתקדמים לחיוב כרטיסי אשראי.

חברת יעד שריג חשבונאים בע”מ, הוקמה בשנת 1973, ומשנת 2000 ועד היום מספקת פתרונות מתקדמים לסליקה בסלולר, אתרי אינטרנט ומכל מחשב.

חברת יעד סליקה ונאמנות היא מפיצה מורשה של חברת שב”א להפצת שירות של “שרת תשלומים” ו”שרת אירוח” לתוכנת אשראית של שב”א.

חברת יעד סליקה ונאמנות עומדת בתקן PCI-DSS כחברה הנותנת שירותים (Service Provider) ברמה הגבוהה ביותר Level 1. חברת יעד שריג וחשבונאים מוכרת כלשכת שירות של מס”ב לצורך העברת כספים ותשלומים. התוכנות של יעד סליקה מאושרות על ידי מס הכנסה לשימוש כתוכנות להפקת חשבוניות עם חתימה דיגיטלית.

האם אפשר לשלם בתשלומים ?

התשובה היא כן.

1. עד 200 ש”ח תשלום אחד.

2. מ – 200 ש”ח ועד 399.99 ש”ח – שני תשלומים.

3. מעל – 400 ש”ח – 3 תשלומים.

האם הטפטים מתאימים לכל דלת ?

אנו מדפיסים ישירות על מדבקת PVC (ויניל) במרקם מחוספס (רקוע), בהדפסת UV עמידה במיוחד לפגעי מזג האוויר, בגודל של: 103X215 ס”מ (מותאם לדלתות סטנדרטיות בגודל של כ – 85X200 ס”מ ועד לדלתות בגודל של כ – 100X200 ס”מ) או בכל גודל אחר לפי הזמנה מותאמת אישית לבקשת הלקוח.

ציפויי הדלתות מתאימים לכל סוגי הדלתות (על המשטח להיות חלק וללא שקעים, שברים וכיוצ”ב) ומותאמים לכל מידות הדלתות הסטנדרטיות ולשני כיווני הפתיחה (ידית בצד ימין או ידית בצד שמאל).

האם הטפטים מותאמים לכיווני פתיחה ימין וגם שמאל ?

מרבית הטפטים אשר מודפסים על ידנו מותאמים לשני כיווני הפתיחה, אך יחד זאת ניתנת לכם האפשרות לבחור את כיוון ההדפסה כך שהטפט יותאם לכיוון הפתיחה המותאם לכם.

בכוונתי להזמין טפט לשני צידי הדלת, כיצד יודפס הטפט לצידו השני של הדלת ?

למרבית הדוגמאות באתר אין חשיבות לבחירה בין סוגי ההדפסות לגביי הטפט השני לצידו האחורי של הדלת מאחר שגם אם נהפוך אותן הן עדיין יהיו זהות לדוגמה המקורית. החשיבות לבחירה תופסת מקום רק כאשר מדובר בדוגמה עם אובייקט אשר כיוונו הוא לכיוון הידית וע”כ ההסבר בסוגי ההדפסות.

הדפסת מראה (הבחירה המומלצת) – במידה ובדוגמה המקורית האובייקט מכוון ומביט לכיוון ידית הדלת, בהדפסת מראה גם בצידו השני האובייקט יביט לכיוון הידית.

הדפסה זהה לצד הקדמי – במקרה זה, בניגוד להדפסת מראה, יודפסו 2 עותקים זהים מהטפט עבור שני הצדדים, וזה אומר שאם בדוגמה המקורית האובייקט מביט לכיוון הידית, בצידו השני האובייקט יביט בצורה המנוגדת לכיוון הידית.

האם אוכל להדביק את הטפט בעצמי או שיש צורך במתקין מקצועי ?

התקנת הטפטים דורשת ידע מקצועי וניסיון בתחום (פירוק ידית הדלת, הצילינדר, העינית ועוד) וע”כ למרות שההתקנה אפשרית לביצוע על ידי הלקוח עצמו (במידה ויש לו ניסיון קודם) מומלץ להשתמש במתקין מקצועי אשר יגיע לביתכם ויבצע את ההתקנה בצורה האופטימלית והמקצועית הנדרשת … בכך תחסכו אפשרות סבירה של גרימת נזק לטפט ואף לדלת עצמה.

יודגש, כי האתר ו/או מי מטעמו איננו מבצע התקנות של טפטים. ניתן למצוא מתקינם מקצועיים באמצעות חיפוש בגוגל. במידה ויפורטו באתר רשימת מתקינים מומלצים הזמנתם תיעשה לשיקול דעתו ועל אחריותו של הלקוח בלבד, רשימה זו תינתן כשירות והמלצה בלבד ואיננה מחייבת.

עוד יודגש, כי רשימת המתקינים המומלצים אינם נמנים חלק מהאתר ו/או מי מטעמנו, וע”כ ככל שההתקנה תיעשה ע”י מתקין חיצוני (בין אם מתוך רשימת המתקינים המומלצים באתר ובין אם ע”י מתקינים חיצוניים אחרים), לבחירתכם, היא תיעשה באחריותכם בלבד ולאתר לא יהיה בכך כל חלק, לרבות אחריות נזיקית ככל ותחול כתוצאה מהתקנה רשלנית.

במידה והחלטתי להתקין בעצמי, מהן הוראות ההתקנה ?

למרות שההתקנה איננה מומלצת לביצוע באופן עצמאי אלא אם כן הנכם בעלי ניסיון, יחד זאת במידה ועדיין בחרתם לבצע את ההתקנה בעצמכם, להן מס’ הוראות ושלבים שיסייעו וידריכו אתכם בהתקנת הטפט או לחילופין לצפות בסרטון הדרכה בנושא.

בטרם תחילת העבודה היו סבלניים ועיבדו במדוייק. כמו כן, מומלץ להצטייד בספריי לניקוי חלונות, מטלית, סכין יפנית, שפכטל ומגב החלקה. זמן ההתקנה אורך כשלוש שעות, אז תדאגו גם לקפה קטן ליד.

א. פירוק הדלת – לנוחות מירבית יש צורך לפרק את הדלת ממקומה ולהניחה במקום מאוזן אך אין חובה לעשות כן, ניתן לצפות את הדלת גם שהיא מורכבת במקומה אך המטלה תהיה קשה יותר ופחות נוחה.

ב. פירוק הפרזול – יש לפרק את כל חלקי הדלת – ידיות, עינית, גומיות, צילינדר וכיוצ”ב.

ג. קילוף, שיוף וניקוי – יש לוודא, כי המשטח חלק ונקי ובמידה ולא יש לקלף, לתקן, למלא בחומר מילוי ולשייף את החלקים הפגומים.

ד. ציפוי הדלת בטפט – לאחר ביצוע השלבים הנ”ל הגיע הזמן להדביק את הטפט באמצעות הסרת המדבקה והדבקתו. יש להשתמש במגב החלקה על מנת שלא יישארו בועות בעת ההדבקה.

ה. החזרת הפרזול – יש להרכיב חזרה את חלקי הפרזול למקום המיועד. במידה וחלקי הפרזול ישנים או שאינם תקינים מומלץ בשלב זה להחליפם לחדשים.

ו. בשעה טובה, סיימתם. תתחדשו !

סרטון להוראות התקנה עצמית לטפט …

הדלת שלי פגומה ואיננה חלקה, האם ניתן להדביק על דלת כזו ?

ציפויי הדלתות מתאימים לכל סוגי הדלתות אך על המשטח להיות חלק וללא שקעים, שברים וכיוצ”ב. יחד עם זאת, במידה וההתקנה תתבצע באמצעות מתקין מקצועי, סביר, כי הפתרון יינתן ע”י המתקין, כאשר לצורך כך ובטרם הגעתו תידרשו לשלוח אליו תמונות של הדלת וזאת על מנת שיוכל להיערך לתיקונים הנדרשים.

למה כדאי להירשם לאתר ולניוזלטר האתר ?

הרשמה לאתר – על מנת לבצע רכישות באתר הנכם נדרשים להירשם לאתר ולפתוח חשבון לקוח חינמי. ההרשמה לאתר מאפשרת לכם להפוך את תהליך הרכישה לפשוט, מהיר וקל, לנהל את חשבונכם האישי, לקבל הודעות אישיות, לפתוח כרטיסי תמיכה ולעקוב אחר היסטוריית ההזמנות שביצעתם ואף אחר ההזמנה עצמה.

הרשמה לניוזלטר האתר – כמו בכל דבר, חשוב להישאר מעודכנים. באמצעות ההרשמה לניוזלטר האתר תהיו הראשונים לקבל למייל שלכם עדכונים בדבר דוגמאות של טפטים חדשים,  הנחות ומבצעים שונים. ההרשמה הינה בחינם וניתנת לביטול בכל עת !

למה הכוונה לזמן ייצור ?

זמן הייצור זה אותו זמן שלוקח לנו לייצר את המוצר המוזמן. זמן הייצור הינו כ – 24 שעות ומתחיל באישור ההזמנה, ייצור המוצר, אריזתו והכנתו למשלוח. זמני הייצור מתייחסים לימי עסקים בלבד ואינם כוללים את זמן המשלוח עצמו.

מהם אפשרויות המשלוח, העלויות וזמני אספקת המוצר ?

אפשרות משלוח עלות זמן אספקה
איסוף עצמי חינם – איסוף מחדרה או אור-עקיבא בתיאום מראש. האיסוף יתבצע לא מוקדם מ – 2 ימי עסקים ממועד אישור על ההזמנה וביצוע התשלום ולא יאוחר מ – 6 ימי עסקים לאחר תיאום האיסוף. תיאום מועד האיסוף יכול להתבצע באמצעות הטלפון, הווטסאפ או מסרון. מועד המשלוח כולל את זמן הייצור של המוצר.
שליח עד הבית – אזורים רגילים 50 ש”ח (כולל ביטוח ומע”מ) עד 6 ימי עסקים ממועד אישור על ההזמנה וביצוע התשלום. מועד המשלוח כולל את זמן הייצור של המוצר.
שליח עד הבית – אזורים חריגים 70 ש”ח (כולל ביטוח ומע”מ) עד 8 ימי עסקים ממועד אישור על ההזמנה וביצוע התשלום. מועד המשלוח כולל את זמן הייצור של המוצר. אזרים חריגים יחושבו היישובים הבאים: יישובי רמת הגולן וגבול הצפון, יישובי בקעת הירדן, יישובים הנמצאים מעבר לקו הירוק, יישובי עוטף עזה, יישובי הערבה, אילת וים המלח.

האם ניתן לבצע איסוף עצמי של המוצר שהזמנתי ?

בהחלט כן. האיסוף יתבצע לא מוקדם מ – 2 ימי עסקים ממועד אישור על ההזמנה וביצוע התשלום ולא יאוחר מ – 6 ימי עסקים לאחר תיאום האיסוף מראש.

תיאום מועד האיסוף יכול להתבצע באמצעות הטלפון, הווטסאפ או מסרון.

את המוצר ניתן לאסוף מחדרה או מאור-עקיבא בתיאום מראש.

הזמנתי מספר מוצרים, האם עלי לשלם על כל משלוח בנפרד ?

התשובה היא לא. הזמינו כמה מוצרים שתרצו ותשלמו רק פעת אחת על המשלוח.

מהם שלבי ההזמנה ?

1. לאחר ביצוע ההזמנה והשלמת התשלום, אנו נשלח אליכם הודעת מייל שההזמנה נמצאת בסטטוס “בטיפול” – במידה והעלאתם קובץ להדפסה, בסטטוס זה אנו בודקים את איכות הקובץ ששלחתם והתאמתו לחומר וגודל ההדפסה שבחרתם. במידה והקובץ איננו תקין ו/או איננו מספיק איכותי אנו נשלח אליכם הודעה והוראות נוספות ככל שתידרשנה.

2. במידה והתשלום לא בוצע באופן מיידי ישונה הסטטוס ל – “ממתין לתשלום” ולאחר ביצוע התשלום בפועל יועבר המוצר לסטטוס הבא.

3. לאחר בדיקת הקובץ ואישורו או במידה ובחרתם דוגמה מתוך הדוגמאות המצויות באתר תעובר ההזמנה לסטטוס של “הועבר להדפסה” – בסטטוס זה ההזמנה עוברת למחלקת ייצור והדפסה (זמן ייצור משוער הינו כ – 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה וכולל את ייצורו, הדפסתו, אריזתו והכנתו למשלוח).

4. עם הדפסת המוצר יועבר המוצר לחב’ השילוח וישונה הסטטוס ל – “הועבר למשלוח”.

5. עם קבלת המוצר לביתכם (אם באיסוף עצמי ואם באמצעות שליח) ישונה סטטוס ההזמנה ל – “הושלם”.

איך אדע באיזה סטטוס נמצאת ההזמנה שלי ?

1. לאחר ביצוע ההזמנה יש להיכנס לחשבון שלכם (בקישור אשר נמצא בחלקו העליון של האתר) וללחוץ על הקישור “הזמנות”.

2. בקישור זה תמצאו רשימה של כל ההזמנות שביצעתם, ולצד כל הזמנה תמצאו תווית בשם “מצב” בו יפורט סטטוס ההזמנה העדכני. כמו כן ניתן ללחוץ על כפתור “צפיה” כאשר בלחיצה עליו תמצאו את מלוא פרטי ההזמנה לרבות הסטטוס בו הוא נמצא וכן הודעות אשר נשלחו אליכם מהנהלת האתר בהקשר להזמנה שביצעתם.

האם ניתן לבטל הזמנה או להחליף מוצר ?

בהתאם לסעיף 6 (א) (2) לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) , תשע”א – 2010, מוצרי הדפוס המוצעים באתר מודפסים בהתאמה אישית ולפי דרישות הלקוח, וע”כ אינם מהווים “מוצרי מדף” אלא “טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן עפ”י מידות או דרישות מיוחדות” ועל כן כל הרכישות באתר הנן סופיות, בלתי ניתנות לביטול ו/או להחזרה, למעט מקרים חריגים המפורטים תנאי השימוש ותקנון האתר ולפי שיקול דעתו הבלעדי של האתר.

האם יש הנחה על כמויות גדולות ?

בהחלט כן. בין אם הנכם לקוחות עסקיים, לקוחות פרטיים, בתי דפוס או מפיקים ומעוניינים בהדפסת כמויות גדולות, אנו מציעים לכם להשתמש בשירותי הדפוס שלנו … אנו בטוחים ויכולים להבטיח לכם, כי עם המחירים המוצעים, אשר הינם מחירים שוברי שוק ומשתלמים לכל כיס, ורמת השירות תעדיפו להדפיס אצלנו ולחסוך עלויות וזמן יקר … צרו איתנו קשר ונדאג לכם להצעת מחיר שלא תאכזב אתכם.

האם יש סוגי הנחות נוספות ?

בהחלט כן. אנו מעניקים הנחות ללקוחות חדשים אשר ביצעו הזמנה ראשונה, הנחות לחברי מועדון, הנחות לרוכשים אשר פירסמו חוו”ד, הנחה לרגל השקת האתר ועוד. המחיר המוצג לצד המוצר מתייחס לצד אחד בלבד ואיננו כולל את ההנחות הנוספות. ההנחות הינן מערך המוצר והן תתווספנה באופן אוטומטי, ככל ואתם זכאים להן, בסל הקניות.

האם אקבל את אותו הצבע ואותו הגודל שמוצגים במסך שלי ?

יש לקחת בחשבון, מסיבות טכנולוגיות ברורות, כי תיתכן סטייה של 7%-5% בין צבעוניות המוצר על מסך המחשב להדפסה בפועל אשר נובעת כתוצאה משימוש במסכים שונים בעלי רזולוציות שונות וע”כ איננו יכולים להיות אחראים להבדלי צבע שיתכנו כתוצאה משימוש בצגי מחשב שונים.

כמו כן, יש לקחת בחשבון סטייה אפשרית של עד 4 מ”מ בכל המידות כפי שהן מוצגות במסכי המחשב לבין המוצר הסופי.

זאת ועוד, יש לקחת בחשבון, בהזמנה כמותית, אפשרות של חוסר אחידות, דיוק והתאמה בין המוצרים לרבות בגודל, בחיתוך ובגוון הצבע.

ההבדלים המפורטים לעיל, בין התצוגה במחשב לבין המוצר הסופי, לרבות הסטייה בצבעוניות או במידות, לא יחשבו כפגמים מהותיים בייצור המוצר ו/או כמוצר פגום אלא כסטייה תקנית.

מהו הגודל ואיכות התמונה הנדרשים לצורך הזמנה והדפסה בהתאמה אישית ?

גודלה הפיזי של התמונה והרזולוציה בה היא צולמה הינם מרכיבים מהותיים אשר משפיעים באופן ישיר על איכות ההדפסה של התמונה. ככל שתבקשו להזמין תמונות גדולות יותר כך רזולציית התמונה אמורה להיות גבוהה יותר.

על מנת לקבל תוצאה אופטימלית בעת ההדפסה מומלץ לשלוח אלינו קבצי תמונה בגודל של כ – 38 פיקסלים לכל ס”מ בה אתם מבקשים להדפיס את התמונה, ולדוגמה לצורך הדפסת תמונה בגודל של כ – 30X20 ס”מ על התמונה להיות בגודל של כ – 1140X760 פיקסלים.

למחשבון המרה מס”מ לפיקסלים וההיפך ניתן להיעזר בקישור הבא.

במונחים של רזולוציה, לקבלת התוצאה האופטימלית בעת ההדפסה, מומלץ לשלוח אלינו קבצי תמונה ברזולוציה של 300 DPI (נקודה לאינצ’ – Dots per inch).

האם יש דרך לבדוק את איכות וחדות התמונות שלי ?

קיימות לא מעט שיטות ותוכנות כדי לבדוק את איכות וחדות התמונות שברצונכם להעלות לצורך הדפסה בפורמט רחב ולהן נביא 2 דרכים לשימושכם:

בדיקה באמצעות פוטושופ:

1. פתחו את התמונה באמצעות פוטושופ.
2. פתחו את ה – IMAGE SIZE.
3. קיבעו את מידות ההדפסה הרצוייה בסנטימטרים ומומלץ לשנות את ה – DPI (“נקודה לאינצ’) ל – 300.
4. לחצו OK והמתינו לעיבוד התמונה ע”י התוכנה.
5. לחצו על לחצן ה – PRINT SIZE אשר נמצא בלשונית של ה – VIEW.
6. התמונה שתוצג בפניכם כעת תגדל על מסך המחשב לממדים כמעט זהים ביחס של 1:1 למידות ההדפסה שקבעם ב – IMAGE SIZE. החדות של התמונה שתראו על המסך הינה למעשה החדות שתתקבל בהדפסה.
7. התמונה המוצגת על המסך תהיה גדולה יותר מגודל המסך לכן יש צורך לגלול עם עכבר המחשב לכל חלקיי התמונה ולבדוק את כל החדויות בכל אזורי התמונה.

בדיקה ללא תוכנה:

במידה ואין לכם כלי עזר כמו פוטושופ, ניתן לבדוק את חדות התמונה גם בצורה פשוטה באמצעות הגדלת התמונה על מסך המחשב באמצעות מציג התמונות של ווינדוס.

בשיטה זאת אומנם לא תדעו מהו הגודל המדוייק של התמונה המוגדלת אבל תוכלו לקבל אינדיקציה לגביי החדות.

אני מעוניין לשלוח אליכם קבצים להדפסה באמצעות הוואטסאפ, האם זה אפשרי ומומלץ ?

כאשר תמונה מועברת דרך הוואטסאפ או כל תוכנת מסרים אחרת, התוכנה מקטינה את נפח התמונה באופן אוטומטי על מנת לבצע שליחה מהירה.

כתוצאה מהקטנת נפח התמונה, באופן טבעי נפגעת איכות התמונה הן מבחינת הרזולוציה והן מבחינת הפיקסלים, היינו הקטנת הנפח למעשה מקטינה את צפיפות הנקודות וכפועל יוצא התמונה מאבדת מחדותה וע”כ איננה איכותית מספיק לצורך הגדלה והדפסה.

לבעיה הזו ישנם מס’ פתרונות, האחת כמובן משלוח התמונה באמצעות המייל או לחילופין, אם עדיין אתם מעדיפים משלוח באמצעות הוואטסאפ, אזי יש לבצע את משלוח התמונה כקובץ רגיל ולא כקובץ תמונה. כך אנו מצליחים להערים את תוכנת המסרים כאילו מדובר בקובץ רגיל ולא תמונה וע”כ נפח התמונה לא תופחת.

האם ניתן לשלוח את הקבצים להדפסה באמצעות המייל או הוואטסאפ לאחר ביצוע ההזמנה ?

כן. יש לבחור אפשרות זו בעת ביצוע ההזמנה. יש לפעול על פי ההנחיות והתנאים הנדרשים לצורך משלוח קבצים להדפסה כפי שיפורטו בעת בחירת אפשרות זו. את הקובץ יש לשלוח לכתובת המייל: mastersgate@gmail.co.il בציון מספר ההזמנה או לשלוח באמצעות הוואטסאפ כקובץ רגיל ולא כקובץ תמונה. לכל הבהרה נוספת נשמח לעמוד לרשותכם …

מהו משקל התמונה המקסימלי שניתן להעלות באתר לצורך הדפסה ?

משקל התמונה המקסימלי אותו ניתן להעלות לאתר לצורך ההדפסה הינו 10 מגה. במידה ואתם מעוניינים לשלוח קבצים גדולים יותר יש לעשות זאת באמצעות המייל.

אילו סוגי פורמטים של קבצים ניתן לשלוח לצרכיי ההדפסה ?

באופן עקרוני ניתן לשלוח אלינו את כל קבצי הפורמטים הנפוצים:

BMP, TIF, PNG, JPG, JPEG, PDF

האם התמונות ייחתכו בהדפסה או יודפסו כפי שהן ?

מידות ההדפסה אינן תמיד מתאימות ליחס התמונות שתבחרו להעלות וע”כ ייתכנו מקרים בהם התמונות שתישלחנה ייחתכו בהתאם למידות ההדפסה שבחרתם, אך יחד עם זאת אנו מבטיחים, כי נעשה את מיטב המאמצים שהחיתוך לא ישפיע על תצוגת התמונה ונראותה, ובכל מקרה בטרם ההדפסה התמונה תישלח לאישור הלקוח.

האם ניתן לערוך, לעצב או להוסיף כיתוב לעיצובים הקיימים באתר ?

הכול אפשרי והשמים הם הגבול. לצורך זה תוכלו להיות איתנו בקשר טלפוני ולבצע את ההתאמות הנדרשות.

אני מעוניין להזמין טפט בהתאמה אישית, האם ניתן לצפות בהדמייה של העיצוב לפני שתישלח להדפסה ?

אנו לוקחים בחשבון שהתמונות שאתם שולחים אלינו להדפסה הן תמונות איכותית ועומדות בסטנדרטים אשר מפורטים לעניין איכות התמונה והרזולוציה הנדרשת. יחד עם זאת, אנו ננסה לשפר את התמונה ואף ניצור הדמיה או דוגמה לאישורכם לפני הדפסתה.

מדוע כדאי לי לחוות את דעתי על המוצר והשירות לאחר רכישה ?

רכשתם טפט באתר ? אנו מזמינים אתכם לשלוח אלינו את חוות דעתכם על הליך הרכישה, השירות ואיכות המוצר …

מעבר למחירים הזולים המפורסמים באתר והמבצעים אשר מפורסמים באתר מעת לעת, אכפת לנו לקבל מכם חוות דעת עבור המוצר שרכשתם והשירות שקיבלתם בין לטוב ובין שיש מקום להשתפר. נבקש להדגיש, כי הוספת חוות דעת אפשרית רק ללקוחות שרכשו מוצרים באתר וע”כ כל חוות הדעת מאומתות ואותנטיות.

המטרה שלנו היא תמיד לספק את המוצר הטוב והאיכותי ביותר לצד השירות האדיב והמקצועי, כך שלקוחותינו יהיו מרוצים וע”כ וכהכרת תודה אנו בוחרים להעניק לכל לקוח שחווה דעתו על המוצר אותו רכש קופון הנחה, בגובה של 5%, לשימוש עבור רכישה חוזרת באתרנו.

לתשומת לבכם – קופון ההנחה הינו אישי בלבד, לשימוש באמצעות חשבונכם באתר, ולא ניתן להעברה. הקופון תקף ל – 30 ימים בלבד. הקופון ניתן לשימוש במסגרת רכישה אחת בלבד (ללא כל הגבלה בכמות המוצרים). הקופון ניתן לשימוש בשילוב של קופונים נוספים (כפל מבצעים).

האם ניתן לשלוח את המוצר לכתובת שונה מכתובתי ?

ניתן לשלוח את המוצר לכל כתובת שתבקשו וכל עוד היישוב המבוקש נמצא ברשימת היישובים אליהם אנו עושים משלוחים. יש לבחור באפשרות זו במהלך ביצוע ההזמנה ולפני ביצוע התשלום.

האם אנחנו מבצעים עבודות דפוס לבתי דפוס ומפיקים ?

בין אם הנכם לקוחות עסקיים, לקוחות פרטיים, בתי דפוס או מפיקים ומעוניינים בהדפסת כמויות גדולות, אנו מציעים לכם להשתמש בשירותי הדפוס שלנו … אנו בטוחים ויכולים להבטיח לכם, כי עם המחירים המוצעים, אשר הינם מחירים שוברי שוק ומשתלמים לכל כיס, ורמת השירות תעדיפו להדפיס אצלנו ולחסוך עלויות וזמן יקר … צרו איתנו קשר ונדאג לכם להצעת מחיר שלא תאכזב אתכם.

האם האתר מאובטח ?

אבטחת המידע האישי של משתמשי האתר חשובה לנו ומהווה נר לרגלינו. לצורך כך אנו נוקטים בצעדים סבירים כדי להגן על הנתונים האישיים הנשלחים באמצעות האתר, מפני אובדן, שימוש לרעה, גישה לא מורשית, גילוי, שינוי או הרס, לרבות שימוש בפרוטוקול SSL תקני.

אבטחת התשלומים:

לצורך החיוב ברכישת המוצרים והנפקת החשבוניות אנו משתמשים בחברת יעד שריג – פתרונות מתקדמים לחיוב כרטיסי אשראי.

חברת יעד שריג חשבונאים בע”מ, הוקמה בשנת 1973, ומשנת 2000 ועד היום מספקת פתרונות מתקדמים לסליקה בסלולר, אתרי אינטרנט ומכל מחשב.

חברת יעד סליקה ונאמנות היא מפיצה מורשה של חברת שב”א להפצת שירות של “שרת תשלומים” ו”שרת אירוח” לתוכנת אשראית של שב”א.

חברת יעד סליקה ונאמנות עומדת בתקן PCI-DSS כחברה הנותנת שירותים (Service Provider) ברמה הגבוהה ביותר Level 1. חברת יעד שריג וחשבונאים מוכרת כלשכת שירות של מס”ב לצורך העברת כספים ותשלומים. התוכנות של יעד סליקה מאושרות על ידי מס הכנסה לשימוש כתוכנות להפקת חשבוניות עם חתימה דיגיטלית.

לקוחות נכבדים, השאלות הנפוצות המפורטות לעיל הינן שאלות שכיחות אשר מובאות לצרכיי נוחות בלבד, ויש לקרוא אותן בכפוף לתנאי השימוש ותקנון האתר אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהן. לשאלות ו/או הבהרות נוספות נשמח לעמוד לשירותכם ולרשותכם בכל עת.

בכבוד רב, צוות אתר Print-Shop